.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماموران سرشماری با چه رنگی می آیند؟

رئیس مرکز آمار ایران گفت: ماموران اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن، جلیقه زیتونی با آرم مشخص سرشماری بر تن دارند.
به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای عادل آذربه رادیو اقتصاد گفت: آمارگیران همچنین کیف مشکی وی‍ژه سرشماری دارند و در گردن آویز آنها نام و دیگر مشخصات نوشته شده و به راحتی قابل تشخیص است.

وی تاکید کرد: همچنین فرم هایی که در دستان ماموران سرشماری است به تشخیص این افراد کمک می کند و این فرم ها به اندازه کاغذ A۳ است.

عادل آذر گفت: این فرم ها را فقط ماموران آمارگیری دارند و در نهایت اگر برخی شهروندان و هموطنان برای پاسخگویی به پرسش های سرشماری، تردید داشتند ، می توانند کارت شناسایی ماموران آمارگیری را مطالبه کنند.

وی افزود: همچنین هر مامور آمارگیری در شهرها در یک بلوک ۴۰۰ خانواری فعال است و تردد ۲۱ روزه برای شناخت و اطمینان به آنها کافی است.

رئیس مرکز آمار ایران درباره خانواده هایی که هنگام مراجعه ماموران سرشماری غایب هستند ، گفت : مامور ما اعلامیه ای می دهد که خانوار مد نظر با شماره تلفن خاص و با نام و نام خانوادگی مشخص تماس بگیرد.

عادل آذر اظهار داشت: اگر تماس گرفته نشد، دوباره مامور مراجعه می کند و از طریق همسایه ها در باره موضوع حضور خانوارهای غایب در منزل کسب اطلاع می کند تا در زمان حضور مراجعه کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.